18 September 2012

Pet's Show


Hi~ How are you ? ^^ 
What did you do today ?
My day was really good. I relaxed with book (UP)
It's "Haruki Murakami - Dance, Dance, Dance"
(I will write about this book later) and recorded video.
3 random videos of my pets of course, I wanna show you them.

Bonbon which attack me because
I bothered him in eating old wallpaper haha.

Atos (Ati) my dog just wanted show him because
I know that really rarely He is on my blog haha. :)

My lazy kitty :D Kociambra hahaha..
She that time woke up so move so slowly..

And something what really often happen in my home.
After give Bonbon a little freedom She start chase my cat. XD

So today I just recored it and just edid those videos. :D
Anyway enjoy videos I hope you will like it :)

Do you have any pet ? 
What is ur favourite animal ?


OK that's all now time for songs ^^ New MV from
汪東城 Jiro Wang - 像你 Like You
Jason Chen (ft. Bubzbeauty) - AutoTune


Sorry that so short~ but I hope next time
I get more ambitious note.

Ciao~~



Quote for today
"The happiness can speak only one who finds
in the life of someone like that, 
someone to whom he may hug 
and close his eyes."

4 comments:

  1. Jak ci się podoba książka? ;D
    Dobrze, że kot ci nie chce zjeść królika^^ Dziś pies sąsiadów wbiegł do naszego ogródka i zaczął mi gonić królika >.< trauma na całe życie...

    ReplyDelete
  2. Słodki kotek! Ja mam pieska i kotka. ^^
    Świetne piosenki. ;-)
    Jak skończysz czytać książkę koniecznie napisz recenzje ! ;-)
    P.s. Nie czytam po ciemku, miałam wtedy lampkę włączoną ale chciałam aby zdjęcia wyszły dobrej jakości. ;P

    ReplyDelete
  3. Masz cały zwierzyniec w domu ♥ Przesłodka jest
    ta Twoja BonBon. Ah! I według rady usunęłam tę
    obrazkową weryfikację...(^w^ ) Nawet nie wiedziałam, że
    mam to włączone...( ̄□ ̄;)

    PS. Zostałaś u mnie wyróżniona: "So sweet blog award"♥

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^