02 September 2012

Daily life

snif snif~
Good Afternoon! How are you ? :D I'm fine.
Hmm.. I don't have any special topic to write but
I wanted show you some new pics which I made today.
I don't know I feel that I live, I'm so happy maybe it's because
one person <3 haha. I would show u this person but not now.
Maybe in October when this person come. ^^
I really can't wait ! It will be awesome 3 months with you. <3
and maybe more than 3 months We will see but I can't wait really.
I want september pass so fast. XDD 

Today I cooked something for dinner.
Pasta in Milan sausage with sauce. ^^
Sorry maybe pic's not so clear but I did my best !

OK That's all now songs. :D Next awesome Cover 
and JJ Lin  slowly nice song. ;) 

Moves Like Jagger - Maroon 5 ft. Christina Aguilera 
(Cover by Tiffany Alvord & Jason Chen) 
JJ Lin 林俊杰 - Forever 一眼万年

See ya next time~


Quote for today
"Laughter is the soul the same 
as the oxygen to the lungs."
- Louis de Funes

18 comments:

  1. ooo to wszystko brzmi jakbyś była bardzo szczęśliwa^^ cieszę się! i jestem ciekawa tej tajemniczej osoby ;D

    ReplyDelete
  2. wiem, ze predzej czy pozniej bede czekac na choc najmniejsza chwile wytchnienia. taka kolej rzeczy ;p ale postanowilam, ze bede sie cieszyc tym rokiem. szczerze jestem ciekawa czy mi sie uda. ;)

    Pandulaa !!! <3

    ReplyDelete
  3. wgrywa się na stronę :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pandy sa slodkie <3
    a i nie dziekuje ;**

    ReplyDelete
  5. a dzieki ^^ mam nadzieje ze mnie przyjma.. ale to za jakis zcas ^^
    jakie słodziachne pandziątko <3

    ReplyDelete
  6. Tak tylko że to jego przyjaciolka ^^' i każdy post jest lajkowany. Jego znajomi mi mówią żeby się nie przejmowala to tylko przyjaciolka ale mnie denerwuje. I nie wiem co robić >.<

    ReplyDelete
  7. Tak on to lajkuje i nie że przejmuje się byle postaci które nic nie znaczą dla niego... to niech jej to powie i niech nie spamuje...
    Kocham cię za to co o niej napisalas xd <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 xd

    ReplyDelete
  8. Jakbyś miała jakieś rady to pisz na FB xd mile widziane xd <3

    ReplyDelete
  9. dziękować :D starałam się odpowiedzieć szczerze :D

    ReplyDelete
  10. Nie? to musisz tam usiąść jest fajnie;) Dziękuję :D

    ReplyDelete
  11. Słońce Filologia :) nie Filozofia, i zostaję w płocku, na PWSZ ide :P

    ReplyDelete
  12. dziękuję :):) tobie też życzę :P

    ReplyDelete
  13. Moves Like Jagger w tym wykonaniu jest naprawdę niezłe :)

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^