01 May 2012

nothing

Hello. :D
Today I have completely nothing to say to u. :P
I can say that soon I will finish read one book..
haha maybe I'm so lazy but when I start read (good book)
I can read it by hours. XD

Today from boring i started watching some blogs
saw link to one shop with shoes ^o^ so I began browse it.
and what I found ? so cool high-heels haha in flowers ! :D
really cool !! but i afraid this 16 cm heel (including 5 cm platform) XD
I will die. haha but it dont change fact that they are pretty
and I wanna get them ! :3

http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/platformy/fl101_brown_flowers.html
http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/platformy/fl101_brown_flowers.html
and surprisingly it is my size and will fit like a glove haha XD
 soo pretty !!!

also yesterday I looking for some airplanes to Taiwan (to my darling <3)
just from curiosity. Maybe fly tickets are cheap but where
accommodation, food and entertainment? I don't know
but sure I will start save money when I finally ger job.




"Love is a charming effect. 
It comes like a spring, 
blooms and do not want to leave."

6 comments:

  1. o maaaaaaa, jakie śliczne buciki :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem :D Ładne ale chyba się w nich bym zabiła. ;o A Declan mówi że nie są takie ładne i co teraz. haha Nawet nie wiem do czego miałabym je nosić. :P

      Delete
  2. Świetne buuty !!! Chciałabym takie nosić,ale niestety jestem za wysoka,żeby nosić takie butki :[

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam 169,7 cm XD I się nie boję ich nosić ale fakt faktem :P Nie wiem do czego miałabym je nosić. -.-

      Delete
    2. Te buty to mi pasują do jakiejś krótkiej czarnej albo białej spódniczki z wysokim stanem żeby maksymalnie wydłużyć nogi .

      Sukienka jest z Bershki. Mam nadzieję ,że mi jej nie wykupią .. chociaż nawet jeśli ją kupię to będę musiała oddać ją do krawcowej żeby przyszyła grube ramiączka w tym samym kolorze i z tego samego materiału .
      Bo niestety ta sukienka jest bez ramiączek , a mi wszystko co nie ma ramiączek spada :[

      Delete
    3. No fakt ale ja już mam długie nogi. Choć sama myślałam żeby jakąś sukienkę do tego czarną , brązową taki beż albo białą. XD

      Sukienka jest śliczna ! :D Noo ramiączka, też ogółem nie lubie nic bez ramiączek -.-" bo nie mam zasobu naszyjników by pasowały jakoś XD Coś bez ramiączek = naszyjnik ładny i dopasowany bo tak goło to lipa :P

      Delete

Thank You for visiting and any comments ^ww^