29 May 2012

absence

Hello.. at the outset I wanted tell u
why I didn't write so long.. it's so simple
i didn't had internet =.=" two weeks so I got some
backlog in blogging. Days without internet were so boring. :P
I spend this time with books ^^
and I got idea about make my own library in home. :D
In short I will start buy books :D
First witch i bought is Stephen King's horror
"Pet sematary" i didn't read it but I try after read others books
which i borrowed from library XD

I borrowed two Murakami's books : 
-"Kafka on the shore"
-"Dance, Dance, Dance"
also borrowed one by Xiaolu Guo 
"a concise chinese-english dictonary for lovers" 
it's my first romantic comedy book !XD

After read those all books I will start read
some psychology books someone know some
good psychology book ? please tell me title.

What kind of books you like ? 
and who is ur fav author ? 
someone know these books (on pic)
if yes, what think about them ?

I start to think about change my hairs color.
maybe honey blonde ?? I will see.. I don't want
again damage my hairs. =.=

Ok this is all for now..
maybe i will write more in next note. 


Quote for today:
"If you ever felt in a dream that my eyes  
no longer look at you with love
know that I have stopped live."
- Stefan Żeromski

17 comments:

  1. Fajnie, że zaczął działać ci internet - znam twój ból ;)
    Znam te książki oprócz King'a. Obie książki Murakamiego bardzo mi się podobały, no i Murakami to mój ulubiony autor ;p Natomiast "słownik chińsko-angielski..." średnio mi podszedł. Niby książka miała potencjał, ale to jak została napisana, jak się akcja rozwijała i zakończenie... no nie podobało mi się zbytnio niestety. A jeśli chodzi o to co lubię czytać i co czytuję, to zapraszam na mój profil http://lubimyczytac.pl/profil/44448/donut ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak w tych czasach brak internetu to choroba. XD
      Uwielbiam książki Murakamiego strasznie mnie wciągają. Początek "słownik chińsko-angielski" jest pisany dziwnym jezykiem i malo zrozumialym przez to ze chcieli to zrobic jak najbardziej realne. Ale zobaczymy dalej ^^ Masz jakies ulubione książki chińskich autorów ? Bo szukam jakiś. :P

      Delete
    2. no i właśnie prawie cała książka jest napisana takim nieporadnym językiem co mnie strasznie irytowało... realizm realizmem, ale czytanie czegoś takiego strasznie męczy :(
      Polecam książki Lisy See np. "Kwiat Śniegu i Sekretny Wachlarz" albo "Dziewczęta z Szanghaju". Podobała mi się też kśiążka "Tancerka Mao" Qiu Xiaolong. Pearl S. Buck ładnie opisuje życie w Chinach w XIX/XX aczkolwiek akcja w jej książkach płynie wolno i raczej nie jest jakaś ekscytująca, ale jak jesteś zainteresowana to polecam "Peonię" i "Pałac Kobiet". Jeszcze książki Anchee Min mi się podobały: "Cesarzowa Orchidea" i "Ostatnia Cesarzowa" oraz jak jesteś zainteresowana tematyką rewolucji kulturalnej to jeszcze "Dziki Imbir". Ufff na razie to chyba tyle xD
      I przyjeżdżaj do Wawy na Bubble Tea i chińszczyznę haha

      Delete
    3. Ojejciu dużo ich czytałaś. :D Z pewnością jeśli ujrzę jakąś z nich to ogarnę. ;) Przyjadę jeśli mnie przenocujesz lol. Może będę w czerwcu w Wawie ale nic nie jest pewne. T.T

      Delete
    4. tylko wiesz, ja w wawie to właściwie nie mieszkam, tylko na takiej tam prawie wsi x'D to daj znać kiedy już będziesz wiedziała co i jak ;]

      Delete
    5. Oj tam wieś, ważne że masz w miarę blisko do Wawy. XD I tak dam znać o ile to wypali. :P

      Delete
  2. Kawka na morzem jest zajebista !!! Wlasnie koncze to czytac !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak myśle wiele osób mówiło mi że świetna. :D Z resztą wszystkie książki Harukiego są świetne jak dla mnie a moja ulubiona to "Przygoda z owcą". Polecam ;)

      Delete
  3. zazdroszczę! Ja w tej chwili już nie wiem w co mam ręce włożyć...;(

    ReplyDelete
  4. to faktycznie nie za fajnie masz.. ;/
    ja do tej pory matematykę jakoś nawet znosiłam, ale teraz...
    w sumie chemia to równie wielkie zło jak matma!

    ReplyDelete
  5. będę trzymać za Ciebie kciuki. ;))

    ReplyDelete
  6. rzeczywiscie bledy narobilam w pisowni ^^ jzu napsialam po ludzku ^^" za szybko i poszczegolne slowa szukalam w translatorze x.X wiecej tak nie zrobie ^w^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krótko mówiąc "Nie warto pisać notek na szybko." XD

      Delete
  7. Oj tak.. Zapamietam na przyszlosc. Nusze popracowac nad ang tyci .... Ale to tam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poćwiczysz przy pisaniu notek in english. :D

      Delete

Thank You for visiting and any comments ^ww^