26 August 2013

Soul Of Asia: Goodbye Holidays...

 Hejka ! I jak tam ? U mnie wszystko w porządku. ^^ W sobote się nieźle wytańczyłam przy azjatyckiej muzyce. Osoby które znają tego bloga wiedzą że chodzę na każdą imprezę Soul of Asia. :) Było bardzo ale to bardzo fajnie. Pomimo nie wielu (w porównaniu do poprzednich edycji) osób wszyscy świetnie się bawili. DJ była świetna. Choć mam tylko jeden zarzut czemu nie wrzucili na listę tego co wcześniej zgłaszałam. >< Potem pobiegłam gdy już ktoś był i upewniłam się że zamówiony utwór wleciał na playlistę. :) Więc bardzo się z tego cieszę. ^^ Zdjęcie powyżej jest z występu tanecznego Dan :) ! Naprawdę dała czadu ! ^o^
Eng: Hiya! What's up ? I'm fine. ^^ Last Saturday evening I spend on dancing to Asian music. People who follow my blog knows that I join every edition of Soul of Asia. :) It was really really nice party ! Although not many (compared to previous editions) people, we all had a great time and DJ girl was great. Though I have only one complaint.. why she didn't add songs for which I asked before. >< Later I ran to her to make sure that my songs are on playlist. :) So I was happy for that. ^^ Photo above is from dance performance of Dan. :) It was amazing ! ^o^

 Dawno nie było żadnych stylizacji a więc mam jedną. :D Akurat tutaj była okazja w końcu impreza. Z początku chciałam ubrać różową sukienkę ale nie mam do niej butów ! =.= Przez co ubrałam się na sportowo. :) Shorty (Terranova) , koszulka ombre (New Yorker) , zegarek z kotkiem kupiony w Jastarni , metalowe bransoletki (Pepco) i adidasy (Inblue). :) Po prawej mamy make up do którego się naprawdę przyłożyłam. :D Podcięłam rzesy od chińczyka i wyszło perfekcyjnie po za tym tradycyjnie biała i czarna kredka (Oriflame) , eyeliner (Eveline), perłowy cień do powiek i różowy , bardzo delikatny róż na policzkach (Wibo) twarz delikartnie wykonturowałam bronzerem (Oriflame - podkład, korektor i puder również stamtąd). Krótko mówiąc prosto i delikatnie. :)
Eng: I haven't any outfit on blog really long. :D Now I had occasion to do it at last party. My first choice was light pink dress but I don't have shoes to her ! =.= Therefore I dressed in sport style. :) Shorts (Terranova) , ombre shirt (New Yorker) , watch with cat bought once in Jastarnia, metal bracelets (Pepco) and sports shoes (Inblue), On right side is make up on which I spend a lot of time. :D I cut a bit fake eyelashes and it was great except this as usual white-black pencil (Oriflame), eyelirer (Eveline), pearly and pink eyeshadows , delicate blush (Weibo), face a bit contoured by bronzer (Oriflame - as well as foundation , corector and powder). In short, simple and delicate.

 Parę zdjęć z soboty: 1) Drink Sex on the beach był bardzo smaczny ale szału nie było. :D 2) Agu z Żabą <3 czyli moje kochańce które ze mną się wybrały. :3 Dziękuję!! 3) Ja z Agu <3 sączącą Raspberry Kiss też go piłam ale jak dla mnie za słodki. >.< 4) Spontaniczne zdjęcie 10 minut przed wyjściem ^^ 5) Zdjęcie z kolegą Japończykiem Ichiro. ^^ 6) Kamikaze Red ale powiem to co Żaba powiedziała jak to wypiłyśmy "ALE TO BYŁO SŁABE" XDDDD Generalnie bardzo miło spędzony wieczorek. Po za tym spotkałam moją dobrą przyjaciółkę z podstawówki po 6 latach !! I pomimo paru dziwnych osób które tylko czekały na temat do plotek to było naprawdę fajnie. :) Następne SOA będzie w listopadzie i na pewno pójdę ! ^o^ Dziękuje wszystkim którzy tam byli, DJce za ciekawą muzykę i mojej ekipie. Kocham Was ! <3
Eng: A few pics from Saturday: 1) Sex on the beach drink, it was quite good. :D 2)Agu with Żaba <3 so my two lovely friends which went at the party with me. :3 Thank you! 3) Me and Agu <3 drinking Raspberry Kiss I drunk it too but it was too sweet for me. >.< 4) Random photo 10 minutes before going out ^^ 5) Photo with Japanese friend Ichiro. ^^ 6) Kamikaze Red but I will say the same as Żaba when we drunk it "IT WAS WEAK" XDDD Generally really nice evening. I met my good friend from primary school after 6 years !! And despite a few weird people who just waited for topic to gossips, it was really nice. :) Next SOA will be in November and I will be there for sure ! ^o^ Thank you all who were there, DJ for interesting music and my friends. Love Ya! <3


Byebye~

11 comments:

  1. Widać, że świetnie się bawiliście ^_^

    ReplyDelete
  2. oooo, udana impreza :)

    Fajną masz tą grzywę :D

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę dobrej zabawy :p
    Ślicznie wyglądałaś ;p
    Fajne zdjęcia ;p
    Śliczny kolczyk ;p
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    ReplyDelete
  4. Fajnie, że impreza się udała ;)

    ReplyDelete
  5. no niestety, takie są uroki rudości i czerwieni - bardzo syzbko spływają. ale to nic. zakupiłam maski i odżywki fryzjerskie ktorymi bede katowac wlosy i kolororyzowac takze mam nadzieje, ze wiekszego problemu nie bedzie.
    pierwszoslysze takie rzeczy odnosnie rudosci i slonca Moja Droga. Jak każdy kolor przyciaga slonce , ktre powoduje ze kolor plowieje a wllosy robia sie suche. tu nie chodzi wylacznie o kolor, ale o kondycje wlosa. Blondy i slonce to najgorsza opcja.

    Zawsze zazdroscilam ludziom z Gdanska tych imprez

    ReplyDelete
  6. Wiesz że moja siostra chyba też na rachunkowość poszła xDDD ?
    I jej, też chcę na taką imprę ;w;

    ReplyDelete
  7. dziękuję! :)
    nuo, też bym nawet kupiła :<

    woo słyszałam o tym! wygląda fajnie :d
    ps. ładny ten pan japończyk lol

    paku--paku.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. No to pewnie dobrze się bawiliście ^^

    ReplyDelete
  9. Musiało być ciekawie ;) Życzę jeszcze lepszego wypadu w listopadzie ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^