18 August 2013

Ewelina Lisowska and Feel LIVE

 Hej ! I jak tam ? :D U mnie wszystko OK. Ktoś z Gdyni i okolic oprócz mnie był wczoraj na Dniach Gminy Kosakowo ? :) Według mnie było bardzo ciekawie. Mimo problemów w trakcie koncertu Lisowskiej to było świetnie ludzie ogólnie byli bardzo spoko nawet jak walczyłam w tłumie o życie by dostać autograf Lisowskiej. XD No i mam !! Jeśli chodzi o jej głos to naprawdę robi wrażenie i nie wiele różni się od tego który możemy usłyszeć na płycie. :)
Eng: Hey! What's up? :D For me, everything OK. Someone from Gdynia and the surrounding area was on Kosakowo Days yesterday ? :) I thought it was very interesting. Despite the problems during the concert Ewelina Lisowska was great, people were generally very nice even when I fought for my life to get an autograph Lisowska in crowd. XD Well, I have! As far as her voice is really impressive and not much different from that which can be heard on the album. :)

 Z tego powodu jestem bardzo zadowolona. :) Po za tym były tłumy nawet na takim zadupiu jak Kosakowo. :D Nagłośnienie nie było złe. :) Generalnie całkiem ciekawie choć dzieci trochę irytowały. Ewelina rzucała zdjęcia z swoimi autografami i zaraz po tym dzieci zaczęły krzyczeć "autografy" i tak non stop pewnie ją trochę to uraziło bo zapytała się czy by czasem nie zacząć jeździć tylko podpisywać autografy i spytała się publiki czy chcą jej posłuchać czy przyjeżdżają tylko po autograf. No nie dziwie się jej szczerze to było głupie. :P
Eng : For this reason, I am very satisfied. :) After that, the crowds were even in the middle of nowhere as Kosakowo. :D Sound was not bad. :) Overall, a pretty interesting though children a little irritated. Ewelina threw her autographed pictures and shortly after that the children were screaming "autographs" all the time. Probably it make Ewelina a bit upset that she asked maybe she should start to ride just to sign autographs and asked the audience if they want to listen or come just for an autograph . I don't wonder at her frankly it was stupid. :P

 Potem był koncert Feel zaczął się z opóźnieniem przez kłopoty na scenie. Ale było w porządku mieli więcej piosenek do pokołysania się. :D Dotrwałam do końca ! Zrobiłam prawie 20km na pieszo w tą i spowrotem i stałam prawie 3 godziny w miejscu więc wróciłam padnięta ! :D Ale nie żałuje że tam byłam ^^ to było miłe urozmaicenie lata. :D Mam nadzieję że coś zorganizują pod koniec sierpnia w Gdyni. :)
Eng: Then there was the Feel concert started late because of the problems on the stage. But it was fine to have more songs to dance. :D I survived till the end! I did almost 20km walk back and forth and stand almost 3 hours there so I came back so tired! : D But I don't regret that I was there ^^ it was a nice diversion summer. :D I hope that something like that will be at the end of August in Gdynia. :)

Byebye~

10 comments:

  1. Zdrowy spacerek :)
    Dobrze, że głos się nie różnił od tego nagranego....niektórzy artyści na żywo naprawdę inaczej brzmią :P

    ReplyDelete
  2. Lubię Ewelinę Lisowską, chociaż nie słuchałam za dużo jej piosenek. Oczywiście wpadł mi w ucho jej hit "W stronę słońca", ale to to chyba wszyscy lubią :P Tak mi się przynajmniej wydaje :D A ile przeróbek na podstawie tej piosenki czytałam hoho :>

    ReplyDelete
  3. Ah to... Zależy z jakiej wyszukiwarki korzystasz... Jeśli masz taką opcję jak pomniejszenie widoku strony to powinno być ok ;) Przepraszam, ale nie umiem tego zmienić -.- Jestem ciekawa propozycji ;) Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  4. pamiętam jeszcze jak Ewelina była nie słwna znaczy no nikt o niej nie słyszał jescze przed tym jak poszła do Mam Talent to czytałam jej bloga :D

    Jeśli chcesz zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Omo, nigdy o niej nie słyszałam : O

    ReplyDelete
  6. Mądrze powiedziała ;p Ogólnie nie słucham Eweliny, ale mam szacunek do jej talentu ;) Feel są dla mnie jak... jak wspomnienia z podstawówki ^ ^ Hahaha <3 Patrzyłam na dramy.. Cóż, pozwól, że na początek bd wybierała wśród tych, które są dostępne z napisami polskimi, bo chyba nie mam ochoty sobie sama tłumaczyć (mimo iż nie jestem w tym wcale taka zła) i jednocześnie przyzwyczajać się do przyznam się, śmiesznego dla mnie języka ;) No więc, najbardziej chyba zainteresowały mnie... wszystkie z polskim tłumaczeniem xD Np i teraz, które wybrać?! Najbardziej jednak chyba chciałabym się zająć "Hot Shot" (nie nie znałam tego tytułu, ale mam ochotę na tę dramę, głównie dlatego, że jest o koszykówce, a uwielbiam "Kuroko no Basuke" więc...), ale piszą, że odcinki są strasznie długie, więc chyba trochę mnie to odrzuca ;/ "Hi My Sweetheart" zainteresowało mnie już wcześniej, ale nie wiem czy mam ochotę na tego typu fabułę. "ToGetHer" i "Pi Li MIT" także mi się podobają, więc nie wiem od czego zacząć >,< Pomóż!!!

    ReplyDelete
  7. i dont know her but it looks like you had fun time >.< good!

    Invite you to enter my giveaway
    Lotus Blossom Design Giveaway Win $50 gift card
    Hope you will join :) Thank you!

    New post:
    Black and White - Kpop Girl's Day Expection
    Koleksi Terbaru Luch Luch Craft - Gantungan Binatang Lucu

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com
    www.tokoluchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^