03 August 2013

Hello August

Hejka ! I jak tam ? U mnie wszystko w porządku. Trochę zbierałam się do tej notki bo nie mam nic innego do pisania jak tylko o jedzeniu. :D Mam jeszcze pare recenzji słodyczy do zrobienia ale zostawie to na później. :) Teraz potrzebny taki bardziej "życiowy" post.
Eng: Hiya! How are you? For me, all right. I thought a little to this note because I have nothing else to write except about food. : D I have a couple of reviews of Asian sweets to do but I'll leave that for later. :) Now I wanted write more "life" post.

 A więc jakiś czas temu zamówiłam kosmetyki z Oriflame. O to właśnie one. ^^ Jak zwykle wszystko z jakiś wyprzedaży katalogowych. Zacznijmy od tego że kupiłam maseczkę Pure Nature z Paczuli i Ylang Ylang (i powiem że całkiem fajna ale o niej kiedyś napiszę więcej. :D) , bronzer w perełkach z Giordani Gold, Feet Up - Foot Spray (daje uczucie świeżości i schłodzenia trochę jak dla mnie świetny na lato), Optimals Nutri-Calm Night Cream i właśnie tego potrzebowałam (jest niesamowity ale o tym też w innym poście ;D) , 2 pomadki Pure Colour Soft Coral i Desert Rose i tradycyjnie Korektor Very Me Cover Up Concealer. :)
Eng: So, some time ago I ordered cosmetics from Oriflame. That's what they are. ^^ As usual, everything from a catalog sale. Let's start with the fact that I bought face mask from Pure Nature with Patchouli and Ylang Ylang (and I say that's really cool but I'll write more about it next time.:D), bronzer in pearls of Giordani Gold, Feet Up - Foot Spray (gives a feeling of freshness and cool down a little. For me great for summer) , Optimals Nutri-Calm Night Cream and it's what I needed (it is amazing but more in another post ;D), 2x Pure Colour lipstick: Soft Coral and Desert Rose and traditionally  Very Me Cover Up Concealer. :)

Po za tym miałam małą niespodziankę nie dawno. Jakiś czas temu mój kolega z Tajwanu wyjechał na wycieczkę do Japonii. Choć o tym wiedziałam to po prostu z nim rozmawiałam a ten mi zrobił taką niespodziankę ! Jak widać dostałam japońską czekoladę z herbatnikami, saszetkę na pieniążki z uroczym kotkiem , 3 pocztówki z Japonii , moje ulubione Panda Pocky ! oraz Pocky i naklejki z Rilakkumą!! Jejku tak się ucieszyłam ! 谢谢你 Lied !!
Eng: Anyway, I was a little surprised not long ago. Some time ago, my friend from Taiwan, went on a trip to Japan. While I knew it I just talked to him and he made ​​me such a surprise! As you can see I got a Japanese chocolate with biscuits, pocket for money with cute kitten, 3 postcards from Japan, my favorite Panda Pocky! and Pocky and stickers Rilakkuma! Wow so happy! Thank you so much Lied! 

 
 Wczoraj poszłam na spacerek z Agu i Żabą (której niestety nie ma na zdjęciu bo je robiła). Spacerowałyśmy sobie po centrum Gdyni, odwiedziłyśmy chiński sklep itp. Generalnie miło było spędzić z nimi trochę czasu. :) Nie długo zobaczę się znowu z Żabą i mam nadzieję że porobimy sobie zdjęcia. :D Cieszę się że mam je obie.. ^^ i bardzo miło jak ktoś wyciąga mnie z mojej jaskini(pokoju) by spędzić razem trochę czasu. Mam nadzieję że widzimy się znowu nie długo i poszalejemy na SOA w trójkę. :D
Eng: Yesterday I went for a walk with Agu and the Żaba (and unfortunately not in the picture cause she did it). We walked around the center of Gdynia, visited the Chinese shop, etc. In general, it was nice to spend some time with them. :) But I will meet again with Żaba and I hope we will take pictures. :D I'm glad I have them .. ^^ And very nice have someone who take me out of my cave (room) to spend some time together. I hope we see each other soon and we will have fun on SOA in three. : D

  A tym czasem muszę wracać do nauki tradycyjnego chińskiego.. ponieważ jestem trochę w tyle i wiem że znaczki wyglądają krzywo no ale cóż ćwiczę. No i muszę się jeszcze nauczyć masę znaków i tego jak budować zdania. >< Więc z góry przepraszam za brzydkie pismo. :P
Eng: Now, I have to back to learn traditional Chinese.. because I'm a little behind, and I know that the characters look crooked but I practice. Well, I have yet to learn the a lot of character and how to build sentences. >.< So Sorry for the ugly handwriting. :P


  
掰掰~
(Byebye)

8 comments:

  1. No tanio dorwałaś kosmetyki:)

    Chiński.... hm...za trudny dla mnie :P

    ReplyDelete
  2. Ojej jakiego masz kochanego kolegę <3 Mam znajomych w Azji, ale tylko drogą meilową niestety T.T
    Japoński wydaje mi się fajniejszy ^^

    ReplyDelete
  3. O O zazdroszczę tej paczuszki z Japonii ;)

    ReplyDelete
  4. Jejku, jejku! Ale Ci zazdroszczę tej paczuszki od kolegi ^^
    Obserwuje. Pozdrawiam, Haru :3

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę kolegi z Tajwanu >,< Powodzenia w nauce chińskiego. Ja aktualnie uczę się japońskiego i może i umiem jeden alfabet, drugiego się uczę, z kanji marnie mi idzie bo te kreseczki mnie denerwują, a gramatyka posuwa się do przodu, to i tak nie ma rewelacji ;p Ale wiara czyni cuda! *0* Pozdrawiam z Czarnogóry ;)
    Akane

    ReplyDelete
  6. woah the cosmetics from Oriflame looks pretty, thank you for sharing!♡ looking forward to your reviews on them!

    xoxo,
    www.whimsicalityindisguise.com
    (Join my blog International Giveaway ♡! 21 items- lots of Japanese makeup and beauty products including cosmetics from Diamond Beauty, Candydoll, Dollywink, etc!)

    ReplyDelete
  7. pandowe pocky *_* Podziwiam za chiński!

    ReplyDelete
  8. Przepraszam, ale muszę zwrócić na to uwagę :P nie potrzebne jest te "ni" przy xiexie jeśli używasz imienia.Wystarczy xiexie Lied albo xiexie ni. ;) Użycie xiexi ni Lied wydaje mi sie dziwne :P

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^