21 August 2013

Heartbeat Love 再一次心跳

Hejka ! Jak tam ? U mnie wszystko w porządku parę dni temu byłam na spotkaniu z moją przyjaciółką Żabą i było naprawdę fajnie jak zawsze z resztą. ^^ Miło jest pospacerować razem i pogadać a szczególnie późnym wieczorem po mieście. :) Zaraz jak trochę odsapnęłam zabrałam się do obejrzenia czegoś nowego. Mam jakiś nie dosyt po Fabulous Boys. Jest to krótko metrażowy film pod tytułem Heartbeat Love.
Eng: Hiya! What's up ? For me, all right. I was at a meeting with my friend Żaba and it was really fun as always. ^^ It's nice to walk around together and talk and especially late in the evening in the city. :) As soon as I took a little rest I wanted watch something new. I have a no satiety after Fabulous Boys drama. This is a short film titled Heartbeat Love.

 Ta tajwańska produkcja ma na celu głównie promowania Australii jako miejsca godnego odwiedzenia. :) Jest bardzo dużo ujęć z kościołów, ulicy , plaż i różnych innych atrakcji turystycznych. Akcja rozgrywa się  w 3 miejscach : Sydney, Melbourne i Tasmanii. I powiem że udało się im i chciałabym wybrać się do "serca świata" jakim jest Tasmania. ^^
Eng: This Taiwanese production is mainly intended to promote Australia as a place worthy of a visit. :) There are a lot of shots of churches, streets, beaches and a variety other tourist attractions. The action takes place just in three locations: Sydney, Melbourne and Tasmania Island. And I have to say that they did good job! I would like to go to the "heart of the world" which is Tasmania Island. ^ ^
 Główne i jedyne role w tej produkcji odgrywa moja ulubiona parka :) A mianowicie Show Luo i Rainie Yang. Uwielbiam ich oboje!! Show Luo jako fotograf Lee Wei Chen fotograf który twierdzi, że jest w stanie odczytać prawdę z oczu osoby, i pokazuje to wielokrotnie na Xia Yu. Rainie Yang jako Yang Xiao Yu u której zdiagnozowano choroby serca w młodym wieku, była chroniona przez pierwsze dwadzieścia lat swego życia. Więc połowę swojego życia spędziła w szpitalu a drugą połowę w domu.
Eng: The main and the only role in this production plays my favorite couple. :) And that is Show Luo and Rainie Yang. I love them both! Show Luo as a photographer Lee Wei Chen photographer who claims to be able to read the truth of a person's eyes, and it shows repeatedly Xia Yu. Rainie Yang as Yang Xiao Yu who was diagnosed with heart disease at a young age, she was protected by the first twenty years of her life. So half of her life she spent in the hospital and the other half at home.

 Oboje przez "przypadek" muszą dzielić ze sobą pokój w hotelu. Prawda że dziwne ? :D Wei Chen kiedy szedł do hotelu pomylił z kimś walizki i kiedy już poznał się z Xiao Yu wyszło na to że ma walizkę jakiegoś geja. :D Ta pomyślała że on jest gejem no i bez żadnych problemów zgodziła się na wspólny pokój. Generalnie spotyka ich wiele ciekawych ale też i zabawnych rzeczy. I oboje się prędko w sobie zakochują. :)
Eng: Both by "accident" must share a hotel room. It is that weird, right? :D Wei Chen when he went to the hotel made ​​a mistake with someone suitcase and when he met up with Xiao Yu. He looked in suitcase and realized that he have suitcase of some gay. :D So Xiao Yu thought that he is gay, and without any problems agreed for share room. Generally, they meet a lot of interesting but also fun stuff. And they both quickly fall in love in each other. :)
 Muszę przyznać że z początku ten film wydawał mi się bardzo banalny. Myślałam że to będzie taka wycieczka po Australii z Show Luo i Rainie Yang. A jednak było coś w tym głębszego. Szczególnie w ostatniej części coś mnie poruszyło. Generalnie film trwa tylko 50min! i jest w 5 częściach. :) Więc tak po 10 min szybko to zleciało. :) Bardzo się cieszę z tego że mogłam to obejrzeć pomimo tego że styl w jakim go filmowali był mało profesjonalny ponieważ czasem kadry się chwiały itp. To generalnie nie żałuję spędzonej na tym ani jednej minuty. :D Naprawdę polecam jeśli ktoś lubi tych aktorów i ma ochotę na obejrzenie czegoś bardzo pięknego ale też i krótkiego. ;)
Eng: I have to admit that at the beginning of the movie seemed to me very banal. I thought it would be such a trip around Australia with Show Luo and Rainie Yang. And yet there was something deeper. More particular in the last part of it something what touched me. Generally movie takes only 50min! in 5 parts. :) So after 10 minutes it flew really quickly. :) I'm very happy with the fact that I could watch it even though the style which it was filmed wasn't professional because sometimes image a little swayed. But generally I don't regret spending time on this. :D I really recommend if you like these actors and wants to watch something very beautiful but also short. :)


Parę scenek z filmu ^^
Eng: A few scenes from movie ^^
Opps.....Hahaa (jeszcze jak Rainie myślała że on jest gejem)
Eng: Opps... haha (Rainie thought he is gay that time)
Echh.. faceci :D 
Eng: Ehh men :D
i jak tu ich nie kochać ? :3
Eng: And how to don't love them ? :3

 Oprócz tego w filmie zostały wykorzystane 3 piosenki które już kiedyś tu publikowałam..
Eng: In addition, the film has been used 3 songs that I had once published here..
 
Show Luo 羅志祥 + Rainie Yang 楊丞琳 -王見王 
(When the King Meets the Queen)
Show Luo 羅志祥 - 愛。不用說 
(Love Is Wordless)
Show Luo 羅志祥 - 今天你最漂亮 
(You Are The World's Best Looking Girl)


Serdecznie polecam ten film :)
Eng: I recommend this movie :)
Jest on dostępny po polsku tyle że video jest okropnej jakości ! ><
i tutaj po angielsku ale obraz jest o wiele lepszy
http://www.gooddrama.net/taiwanese-drama/heartbeat-love
(Eng: ^ this one is better quailty)

Byebye~

18 comments:

  1. Ja też muszę się niedługo spotkać z przyjaciółką i pogadać ;-) Uwielbiam spacerować wieczorami po mieście ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    ReplyDelete
  2. Kocham tą parę!
    Świetnie razem grają, a Rainie to moja ulubiona aktorka!

    ReplyDelete
  3. Haha chyba mają szczęście do grania razem ^^

    Uwielbiam ich więc muszę koniecznie to zobaczyć ! <333

    ReplyDelete
  4. Zaciekawiłaś mnie ^ ^ Rainie jest śliczna *0* Może się skuszę ;) Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  5. Dzięki, obejrzę chyba jeszcze dziś :D

    ReplyDelete
  6. Haha nieźle z tą pracą, ja pewnie będę mieć podobnie ^^
    Szkoda, że Show nie udziela się już w dramach... jeszcze zostaje nam jego muzyka <3

    Swoją drogą widzę, że też interesujesz się Tajwanem ^^ Masz jeszcze jakiś ulubionych artystów/aktorów? :)

    ReplyDelete
  7. Tak ^_^ Wiem właśnie, jeszcze nie spotkałam żadnej osoby która mogłaby tak bardziej interesować się Tajwanem, więc fajnie że w końcu ktoś taki się znalazł :)
    Rany, też lubię Leehom'a, a Bii to po prostu ubóstwiam *o* Od Mayday słyszałam tylko dwie piosenki. A poza tym kocham JJ Lina, Cyndi Wang, Jolin Tsai, Nicholasa Teo i Wilbera Pan ^^ No i jeszcze Jay Chou jest świetny <3

    Używasz może line? ^^

    ReplyDelete
  8. Haha tak, jest z Singapuru, ale przez to że ma związek z Tajwanem to zawsze go tam wrzucam kiedy o nim mówię, bo jakoś bardziej mi pasuje ^_^

    ReplyDelete
  9. Słyszałam już o tej produkcji, ale jako, że nie przepadam szczególnie za Rainie Yang, to nie brałam się za oglądanie;)

    ReplyDelete
  10. Nie oglądałam jeszcze żadnej tajwańskiej dramy ^_^ Czas obejrzeć tą, bo wygląda ciekawie :D

    ReplyDelete
  11. Heh, chyba jednak potrzebna mi będzie Twoja pomoc ;) Z tych dram jakie mi poleciłaś, której recenzje chciałabyś zobaczyć najbardziej? Byłabyś mi bardzo pomocna, bo ja sama mimo wszystko nie potrafię się zdecydować ;/ Kiedy już coś zaczynam to nagle myślę sobie, że jednak obejrzałabym coś innego i wyłączam. To chyba ten problem wynikający z posiadania wyboru xD Byłabym wdzięczna za jeden konkretny tytuł (może nawet być bez tłumaczenia polskiego), a już zabieram się za niego i szybciutko piszę dla Ciebie recenzję ;) Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  12. Heyy :) Aw it's so sweet of you to always comment & I feel like you don't miss any of my posts! I should really be more active on blogger, sorry! But at least we got each others facebook :))
    The movie looks interesting! and that actor is a hottie ♥ Can't believe you're going to Taiwan next year! So cool!! And about that holiday trip with my mum ~ we don't have a lot of money either but it was quite a good offer and we really needed this holiday for us :)

    ReplyDelete
  13. Po raz kolejny Rainie i Show Luo T_________T kocham tę parę i ta drama będzie następna wśród tych, które ogladam! Gdzie ogladalas? :)

    ReplyDelete
  14. I think it must be a great movie!!!! I would have loved watching that! I like things to do with love! Very nice that you can watch this cool movie, and the actors look so sweet! I love your posts! denisesplanet com

    ReplyDelete
  15. Jejku dziękuję Ci za polecenie mi "Sunshine Angel" ^ ^ Już nie mogę się doczekać aż to skończę i napiszę dla Cb recenzję, bo drama jest świetna w każdym calu *0* Oglądam ją z takim wielkim bananem na twarzy, że aż sama sobie się dziwię ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  16. i watched some of her dramas :D

    New post:
    Back to School with Chicnova
    Review: Citra Hazeline Spotless White Glow UV

    Visit my blog :)
    www.luchluchcraft.blogspot.com
    www.tokoluchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kurczę, stęskniłam się za tajwańskimi produkcjami, bardzo chętnie obejrzę tę dramę! Gifowe fragmenty wyglądają bardzo zachęcająco~ Może nawet z siostrą obejrzę, jeśli akcja dzieje się w Australii.
    A poza tym, co do tajwańskich filmów- przypomniała mi się 'Formula 17'. Mogę to oglądać bez końca, nigdy mi się nie nudzi, i zawsze tak samo śmieszy.

    ReplyDelete
  18. A no zapewne widziałaś^.^ To pewnie ja Ciebie też widziałam! Jaki ten świat jest mały...x"D
    W takim razie czekam na prezentację Show Luo! Ja żadnej tajwańskiej płyty niestety nie posiadam... tak się zbieram i zbieram, żeby wreszcie Vannessa dzieła umościć na półce, ale kurs dolara mi nie sprzyja. *chlip*
    Ja każdą krótszą azjatycką produkcję nazywam dramą, taki mam nawyk^ ^


    http://kaprysyhito.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^