14 August 2013

Fabulous Boys 原來是美男

Witam! Dzisiaj mam dla was coś specjalnego czego nie było tu bardzo długo. A mianowicie recenzje dramy którą skończyłam dzisiaj rano. :) Szczerze że nie spodziewałam się że zakończy się już po 13 odcinkach. Byłam troche zszokowana bo Tiamo Chocolate oglądałam do 79 odcinka. XD Zacznijmy od tego że drama jest bardzo świeża bo jeszcze z przed paru miesięcy. ^^ Jest to tajwańska wersja koreańskiej dramy You are Beautiful. Oglądałam trochę koreańskiej wersji ale jakoś przestałam kiedy zobaczyłam że robią Tajwańską na dodatek z Jiro Wang'iem to nie mogłam tego przeoczyć i od razu obejrzałam całą. :D
Eng: Hello! Today I have for you something special Review of drama which I finished this morning. :) I honestly didn't expect it to be over after just 13 episodes. I was a little shocked because my last drama Tiamo Chocolate had 79 episode. XD Let's start with that drama is very fresh because have only a few months. ^^ It is a Taiwanese version of the Korean drama You are Beautiful. I watched Korean version but somehow I stopped when I saw that they were doing Taiwanese version with Jiro Wang, I couldn't miss it and immediately watched the whole drama. :D
 Zacznijmy może od muzyki która jest w sumie przewodnim tematem tej dramy. Powiem że była świetna. Bardzo mi się spodobała ponieważ uwielbiam słuchać języka chińskiego. Jeśli kogoś kaleczy ten język to pewnie się nie spodoba. >< Ale jak dla mnie jest świetna !
Eng: Let's start with music that is main theme of this drama. I will say that it was great. I really liked it because I love to listen to the Chinese language. If someone hurts the language you probably will not like it. >< But for me it's great! 

 Jiro(jako Tai Jing) jako jeden z głównych bohaterów bardzo mnie urzekł :D Tak czy siak zacznijmy od tego że ta drama jest historią dziewczyny(Gao Mei Nu) która musi zastąpić swojego brata bliźniaka(Gao Mei Nan) w zespole A.N Jell. Ponieważ ten zaraz przed podpisanie kontraktu wyjechał do US by zrobić sobie operacje oczu. Z początku idzie jej to z trudem ukrywanie się z płcią. Dwoje z członków zespołu to odkrywa ale tylko jeden Tai Jing jej to powiedział i mają układ że do nagrania piosenki będzie jej pomagał ukrywać się.
Eng: Jiro (as Tai Jing) as one of the main characters really impressed me: D Anyway, let's start with the fact that this drama is a story of a girl (Gao Mei Nu), which must replace his twin brother (Gao Mei Nan) in A.N.Jell band. Because he just before signing the contract went to the U.S. to do the eye surgery. At first it's hard really hard to hide her sex. Two members of the band discovered it but only Tai Jing told it to her and they have contract that he will help her hide sex till  she record the song.  

 Ta scena mnie zabiła. Chyba każda fanka Korei oglądała You are beautiful zna tą scene bardzo dobrze. Choć widziałam ją w wersji koreańskiej ale przerażony Jiro to coś co mnie naprawdę rozbawiło. XD Generalnie drama jest bardzo krótka bo miała 13 odcinków po około 60-80min. Bardzo przyjemnie ją się oglądało. :)
Eng: This scene killed me. I think every fan of Korea which watched You are beautiful knows this scene very well. Although I've seen it in the Korean version but Jiro' scared face is something that really make me laugh hard. XD Generally drama is very short because she had 13 episodes in about 60-80min. Very nice to watch it. :)

 Niestety koniec nie był zaskakujący ponieważ oglądałam kiedyś drame zwaną ToGetHer również z Jiro i koniec dramy był dokładnie w tej samej sali. Tai Jing zachował się tak samo jak Mars w ToGetHer. Scena jak wycięta z ToGetHer pomijając fakt zgaszonych świateł i tego że nie mógł jej zauważyć. Więc generalnie ta scena jakoś mnie nie urzekła ponieważ nie była czymś nowym. A mogli by chociaż zmienić salę. ><"
Eng: Unfortunately, the end was not surprising because once I watched drama called ToGetHer also with Jiro Wang and the end of the drama was exactly in the same room. Tai Jing behaved the same as Mars in ToGetHer. How to cut scene from ToGetHer and paste in that drama except part with darkness and that he could not see her. So generally this scene somehow captivated me because it was something new. They could change the hall. ><"

A teraz parę moich ulubionych scen w gifach i zdjęciach. :)
Eng: Now a few my favourite scenes in gifs and pics :)
Evan Yo jako Jeremy był przeuroczy ! :D
Eng: Evan Yo as Jeremy haha he was so cute. :D
A teraz zobaczysz gwiazdki :D *boom*
Eng: And now you will see the stars :D *boom*
  hahahah...

OK to tyle jak na razie zostawiam was z trailerem do dramy ^^
Eng: OK that's all. I leave you with trailer of this drama ^^

 Szczerze polecam dramę nawet jeśli ktoś oglądał tylko japońską czy koreańską wersje !
Pomimo tego iż sceny są takie same, aktorzy odwalili kawał dobrej roboty. A w Jiro się po prostu zakochałam. :D Nie pomijając świetnej muzyki ! *leci ściągać płytę z piosenkami z dramy*
Eng: I highly recommend drama even if you watched Japanese or Korean version! Despite the fact that the scenes are the same but the actors did a good job. And I just fell in love with Jiro. :D dont forget about great music! *goes to download a CD with songs from drama *

Byebye~

14 comments:

  1. mm oglądałam tylko koreańską a tą chciałam i znaleźć nie mogę;P
    MM lubię tego głównego aktora ;'D

    ReplyDelete
  2. Jeśli gra tutaj Jiro Wang, muszę to zobaczyć. Uwielbiam go *_* drama wygląda naprawdę fajnie, więc będę miała ją na oku *o*

    ReplyDelete
  3. Do tajwańskiej mnie nie ciągnie, ale do japońskiej jak najbardziej ;) Myślę, że wolę zająć się w przyszłości tajwańską dramą, której innej wersji jeszcze nie oglądałam, żebym miała jak to się mówi "świeże spojrzenie" ^ ^ Może nawet niedługo zabiorę się za jakąś? ;) Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  4. Nie widziałam jeszcze żadnej wersji tej dramy^^ Może sobie zobaczę tą z Tajwanu, wygląda całkiem fajnie.

    ReplyDelete
  5. Huh, oglądałam wersję koreańską i bardzo mi się podobała ^-^
    Tą też z chęcią obejrzę c:

    ReplyDelete
  6. Jejku ile ciach w głównej roli *o* Muszę obejrzeć:D

    Wybacz, że tak długo mnie tu nie było T.T

    ReplyDelete
  7. zaraz zabieram się za 8 odcinek ;D

    ReplyDelete
  8. Przyznam się bez bicia, że bardzo irytuje mnie język chiński, ciężko się go słucha. Zdecydowanie milszy dla ucha jest koreański. Przynajmniej dla mnie, bo jestem zakochana we wszystkim co związane z Koreą. :3 A dramę obejrzę na pewno w koreańskiej wersji, bo już mam to zaplanowane, do tego odpowiednika zbytnio mnie nie ciągnie. :)

    ReplyDelete
  9. a ja pytałam znajomego tajwańczyka i on z kolei powiedział, że wcale nie jest popularny lol

    woo nie wiedziałam, że jest tajwańska wersja! must watch!

    paku--paku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie masz rację. napisałam tylko jaką odpowiedź dostałam, sama nie mam o tym zielonego pojęcia :)

      oke, dziękuję!

      Delete
  10. no cóż drama jest bardzo fajna z pewnością aktorzy byli trochę zestresowani wiedząc o tym ,ze wszyscy porównują ją do Koreańskiej wersji ale myślę ,ze dobrze sobie poradzili, a szczególnie dziewczyna udająca chłopaka świetnie zagrała ;D

    ReplyDelete
  11. You're beautiful w chińskiej wersji ? No ciekawe,napewno obejrze ale wydaje mi się że koreańska jest lepsza =^^=

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^