11 January 2013

Pytania [Questions]

Hello ! This is me again~ How are you ? I'm soso ^^ cute panda gif right ? I did it by myself! haha Today note is so short. :) I got an idea for some special note ~! It's note where in comments you can make questions about everything about me and blog. ^^ Maybe you are curious about something. Of course questions must be cultural I wont answer for rude questions. ^^ I will answer for all in next note :) ! So let's start~
Witam! To ja znowu~ Co tam ? U mnie wszystko ok ^^ słodki pandowy gif prawda ? Sama go zrobiłam :3 Dzisiaj notka będzie krótka a mianowicie wpadłam na pomysł na notkę w której możecie mnie pytać o różne rzeczy związane ze mną czy blogiem. ^^ Może jesteś czegoś ciekawy/a. Oczywiście odpiszę na pytania w następnej notce ;) Jedna jedyna zasada pytania muszą być kulturalne i nie dotyczące tematów intymnych >.< inaczej będę je kasowała ;) No więc zacznijmy~

Time for One Direction :D Enjoy music while u think about questions for me ;) 
Ahh Zayn Malik ! ^o^
One Direction - Kiss You

Do zobaczenia ;)
See ya~!

20 comments:

  1. No, geografię zaliczyłam! :D
    A co do pytań, to zadałabym Ci jakieś, ale nie mam pomysłu xD Może jak pomyślę, to zadam :D

    ReplyDelete
  2. gif cudowny! Podoba mi się też ta panda przy kursorze *___*

    Pytanie: Lubisz dżem? XD

    ReplyDelete
  3. jaki słodki gif, uwielbiam Pandy ;d
    Jak na razie nie mam żadnych pytań :DD

    ReplyDelete
  4. oo pandzia !! :D
    pytanie ode mnie: jak to jest być Dorotą ?

    ReplyDelete
  5. No, z geografią poszło mi niezwykle gładziutko :D
    A co do sera, to nawet nie wiem czy jest z biedronki, bo niby zakup został dokonany w tesco czy realu. xD Ale no, dobry był xD

    ReplyDelete
  6. Paletkę do brwi z Essence możesz kupić w Drogeriach Natura oraz w Superpharmie w szafie Essence :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Śliczna panda..
    dzięki za kom i za propozycje obserwacji.
    ja juz obserwuję, a Ty...?
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. I don't know what's my fav anime because as I wrote I am still "starting" to watch the main ones or just the ones my bf suggests me....Before picking one I would like to have more knowledge about it :D What's ur favorite?
    Anywyas of course we can follow each other! Ur blog is just lovely!
    I am starting now to follow via gfc please do the same hun!

    NEW POST UP!

    www.ontomywardrobe.com

    ReplyDelete
  9. Ja teraz to chyba bym nie mogła bez niego żyć xD

    ReplyDelete
  10. Super Blog;). Zapraszam do mnie .;D

    ReplyDelete
  11. Masz rodzeństwo, może takie :)
    mam faze na te nute *.*
    Zapraszam

    ReplyDelete
  12. w sumie coś w tym jest ^.^ moja klasa też nie jest najgrzeczniejsza ale za to jak dla mnie najbardziej zgrana i najlepsza.

    ReplyDelete
  13. Ulubiona książka? :D
    Pewnie, że obserwujemy - ja już :3

    ReplyDelete
  14. Co zainspirowało cię do założenia bloga?:)

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^