14 January 2013

Cooking and baking

 Hi ! How are you guys ? I'm good. ^^ This note will be only about food just I wanted show you what things last time I did (cooked or backet etc.) XD maybe give recipes [?] we will see :D Let's go~
 Cześć! Co tam ? U mnie OK. ^^ Ta notka będzie tylko o jedzeniu. Po prostu chciałam wam pokazać co zrobiłam (ugotowałam czy upiekłam itp.) XD może dam jakieś przepisy [?] Zobaczymy. :D

 First think what I did was Tiramisu icecream from Biedronka and I just pour it over the chocolate liqueur. :) Yummy !
 Pierwszą rzeczą którą zrobiłąm były lody Tiramisu z Biedronki i poprostu je polałam czekoladowym likierem. :) Pycha !


























 Next is small Tortilla. :D Inside pancake is lattuce , tomato , pickled cucumber, breaded pieces ofchicken breast and mix of salads(Jewish, Mexican and Porous) + 3 sauces (ketchup-mustard,sauce for burgers probably mayonnaise,ketchup). Always excellent ! I love it <3
 Następna jest mała Tortilla. :D Wśrodku naleśnika jest sałata , pomidor , ogórek konserwowy, panierowane kawałki piersi z kurczaka i mix salałatek (żydowska , meksykańska i porowa) + 3 sosy (ketchupowo-mustardowy, sos do hamburgerów prawdopodobnie majonezowy i ketchup). Zawsze pyszne ! Kocham <3












 My NEW cupcakes with shortcrust pastry ! Which I made with vanilla pudding and pieces of lychee ! Delicious !! I'll write recipe next time. ;)
 Moje NOWE babeczki z kruchego ciasta ! Które podałam z budyniem waniliowym i kawałkami licziWyśmienite !! Następnym razem napiszę przepis. ;)

 Today I baked something so so so so yummy. <3 It's chocolate muffins stuffed with banana ! ;)
 Dzisiaj upiekłam coś naprawdę pysznego. <3 Są nimi czekoladowe muffinki z nadzieniem bananowym ! ;) 










Popu Lady - Always,Always Love 一直一直愛

Byebye~

12 comments:

  1. Mniaaam <3 Jakie pyszności <3

    ReplyDelete
  2. I Love this song.
    And... Good post, my dear!
    Have a good time, today, my dear!
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Chyba jestem wybredna, ale zjadłabym tylko babeczki xDD Ja ostatnio nie ugotowałam nic dobrego, chyba pora się za to zabrać! :D

    ReplyDelete
  4. Hey dear, thanks♥ And that thing about your friend who has a controlling boyfried...poor her!! So annoying >.<
    Your post made me hungry hehe I will cook something soon. Did you buy something by Sleek yet? x

    ReplyDelete
  5. co jedna rzecz to pyszniejsza :D

    ReplyDelete
  6. never had that kind of ice cream

    ReplyDelete
  7. Smacznie !
    oke, ja juz obserwuję ! :)

    ReplyDelete
  8. najchętniej zjadłabym wszystko i to od razu! pyszności! ;)

    ReplyDelete
  9. zjadło by sie :D zapaszam cię do mnie

    ReplyDelete
  10. Kuchareczka :) Zawsze mnie dziwi, że Ci się chce
    to robić xD Pani domu ze mnie kijowa...

    PS. Nie 'likrem' ale likierem XD

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^