07 June 2012

Tell me about yourself

Zostalam wyróżniona przez Donut'a
Bardzo dziękuję!

ZASADY:
1.Należy napisać od kogo dostało się wyróżnienie.
2.Umieścić BANEREK.
3.Napisać 7 rzeczy o sobie.
4.Podarować WYRÓŻNIENIE 10 blogom.


 7 RZECZY O MNIE :
  1.  Kocham zwierzęta ! Sama mam kota,psa,szczurka i rybki :D
  2. Uwielbiam uczyć się przeróżnych języków biegle znam język angielski, po trochu umiem niemieckiego,chińskiego,japońskiego,indonezyjskiego,rosyjskiego,włoskiego,. :D
  3. Zwariowałam na punkcie Azji głównie Chiny(Tajwan) i Japonia ^^ ale inne kraje również chodzi tu głównie o  kuchnie,modę,muzykę.historię,literaturę,kulturę.kino.
  4. Kiedyś grałam trochę na akordeonie.
  5. Uwielbiam podróże jak na razie tylko po Polsce, mam nadzieję że w przyszłości uda się zwiedzić również inne kraje.
  6.  Kocham filmy Walt'a Disneya. ;) Ulubione to Król Lew i Zakochany Kundel. 
  7. Uwielbiam PANDĘ ! Kolekcjonuje figurki i inny stuff z "pandzim" motywem. 

6 comments:

Thank You for visiting and any comments ^ww^