28 July 2013

TAG: My Pet


Hej! Jak tam ? Dzisiaj mam dla was Tag od : http://kawaii-maniac.blogspot.com/ . Jako że nie chciałam by moje małe ZOO czuło się obrażone że wybieram jednego choć tak chyba byłoby łatwiej to krótko opiszę całą trójcę.
Eng: Hey! How are you? Today I have for you Tag by: http://kawaii-maniac.blogspot.com/. Since I did 't want to make my small zoo felt offended that I choose one though so (I think it would be easier) I will describe the whole trinity. SORRY but that note will be in Polish..

1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Posiadam 3 zwierzaki : Psa Atosa , Kotkę Kociambrę i królika Bonbon’a

2. Jakie to zwierze i jakiej jest rasy?
Atos jest małym kundelkiem, Kociambra jest mieszanka rasy kota bombajskiego a Bonbon jest królikiem miniaturowym rasy Rex.

3. Ile ma lat?
Pies ma w sumie już 8 lat , kotka 5 lata a najmłodszy królik ma około 1,5 roku. :)

4. Jak dostałeś swojego zwierzaka?
 Atos: Kiedy musieliśmy oddać Mike i Maję (sunie) ponieważ przysparzały nam sporo kłopotów. Po pół roku mama wypatrzyła w Anonsach małego rudego psiaka do oddania. A że właścicielka mieszkała 3 przystanki dalej to pojechaliśmy po niego i tak się u nas znalazł.
 Kocimbra: Bardzo długo nie mieliśmy kota ostatnia był czarno-biały kot o imieniu Kitek nie wiele pamiętam ponieważ było to dawno temu. Tak czy siak Kociambre znaleźliśmy na allegro. XD Było tam zdjęcie 4 kociaków w koszyku: biały , czarny , cały mieszany (rudo-czarno-biały) i jeden czarno biały. Padło na czarną (a naprawdę czekoladową z czarne pręgi - patrząc pod światło) kicie. :)
 
 Bonbon: Jakiś czas temu miałam szczurka o imieniu Kanaki. Kiedy zdechł bardzo to przeżywałam. Ponieważ nie tylko ja ale i cała rodzina bardzo się do niego przywiązała. Pewnego dnia zobaczyłam w necie zdjęcia króliczków były takiee urocze. Często chodziłam do zoologicznego i oglądałam tam króliczki wiedziałam że żyją o wiele dłużej niż taki szczurek. :) Jakoś po miesiącu po śmierci Kanakiego poszłam z mamą do zoologicznego i wypatrzyłyśmy biało-szarego królika który był jednak najładniejszy wyglądał jak „najspokojniejszy” ze wszystkich potem okazało się co za ziółko z niego wyrosło. ;)

5. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Ati: Od najmłodszego kiedy tylko się słodziej do niego mówi i próbuje z nim bawić zaraz pada na brzuch i się czołga co jest przeurocze i do dzisiaj to robi. Strasznie boi się burzy biega i sapie cały czas jak tylko ona nadejdzie. Co najlepsze nienawidzi panów z łysymi głowami. :)

Kociambra: Ona chyba jednak jest najdziwniejsza ma różne swoje humory raz biega po całej chałupie chce się bawić z Atosem bądź Bonbon'em a raz leży w łazience w misce na ubrania i śpi. :) Uwielbia w środku nocy opalać się pod lampą na moim biurku i jeść ze mną lizaka (jej ulubione to sopelki na choinkę i chupa chups XD ). Uwielbia wysokość była już wszędzie pomijając żyrandol. :D Mieszkam na 3 piętrze a ona spaceruje sobie po poręczy balkonu jak gdyby nigdy nic. Kiedyś nawet przeskoczyła do sąsiadki obok a raz piętro a potem 2 piętra niżej miaucząc o 4 nad ranem wołając nas o pomoc haha. Nikt nie wiedział jak ona znalazła się u sąsiadów całe szczęście nic jej nie było. :D

Bonbon: Jest zadziorny ale i też inteligentny jak na królika. Zakochany w Kociambrze jak tylko się go wypuści biega za nią wszędzie a jak jej nie widzi to z nudów obżera mamie kwiaty,dywan bądź tapety. :D Jak tylko go się przyłapie i powie Bon (Pum) to przestaje to robić patrzy się w ścianę i udaje że nic nie robi krótko mówiąc „głupa pali”. Jest czysty bo załatwia się tylko w dwóch(trzech) miejscach w domu w klatce i kuwecie(czasami kuwecie kota). ;) Kiedy jest zdenerwowany tym że kotka wskoczyła gdzieś wysoko a on jej nie może potowarzyszyć to zaczyna biegać i skakać po całym domu bądź położy się gdzieś w przejściu i czeka aż zeskoczy. :D

6. Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?
Relacja z każdym z tych zwierząt jest dla mnie bardzo ważna oni są mi najbliżsi i kocham ich tak bardzo że gdyby zabrakło jednego z nich to czułabym ogromną pustkę. Jestem do nich bardzo przywiązana i wystarczy że wyjdę z domu na cały dzień to myślę o nich wieczorem jak wracam do domu. ;) A mama zdaje mi relacje co Bonbon nabroił i co dziwnego kot zrobił bądź pies.. Oni są jednak częścią naszej szalonej rodzinki. :D Co najważniejsze żadne z nich nie jest jakoś inaczej traktowane wszystkie zwierzaki są równo traktowane tak by nie były zazdrosne o siebie nawzajem. ^^ Dzięki czemu żyją ze sobą w zgodzie. :)

7. Ulubione chwile?
Z psem oczywiście wspólne spacery po lesie, zabawy, rozmowy i sen. Z kotem wszystko od zabawy i snu po opalanko pod lampą i rozmowy. Z królikiem to samo tylko że często jest tak że głaszczę go kiedy jest w klatce a on w tym samym momencie liże moje ramie to jest przeurocze. ^o^

8. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Pies = Ati , Atos , Suik , Słoik , Kundelo XD

Kot: Kociambra, Kociamberka , Berrrunia , Runia , Kićka i Kiciunia. :D


Królik: Bonbon , PumPum , Pum , Pumciek , Pumciuś , Pluszaczek, 

(Plinc kiedy rozłoży się w przejściu)

i nominuje wszystkich posiadających zwierzaczki ;)

Byebye~

16 comments:

  1. zawsze mozesz jechac rowerem ;) ale przeciez jak ty w 3miescie to nad morze mozesz smignac ;)
    Polecam naprawde film. juz nawet nie tylko ze wzgledu na Johnnyego, ale ogolnie.. bardzo fajny ;)
    Ja tez nie moge sie doczekac tej czesci. tak samo jak Hobbita w grudniu <3
    Noo... jak blisko niemiec mieszkam to zawsze cos sie ogarnie, zeby przywiesc słodycze azjatyckie ;)

    Pozwole sobie ukradnac nominacje i na dniach zrobic noteczke ;)
    Sliczny ten krolis *O*

    ReplyDelete
  2. Jakie słodziaki.^^
    Książka świetna,lubię stare japońskie opowieści,niektóre są całkiem zadziwiające.xD
    Mi nie chodziło o te lody,tylko te jogurty z Krasnegostawu,bo są produkowane tylko w tamtym regionie.;D
    Może przed Woodstockiem będę miała chwilę to napiszę tę notkę.♥
    I dziękuję.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noo,po Woodstocku będzie obszerna notka,to na pewno!♥

      Delete
  3. Ja marzę o kotku w przyszłości... :)

    ReplyDelete
  4. Haha, świetne zwierzaki. Ja w swoim życiu miałam trzy chomiki, dwa króliki, rybki chyba z milion razy, teraz mam psa, a kota zawsze chciałam mieć ;)I u nas w domu nawet raz się nietoperz udomowił, bo znaleźliśmy go z tatą rannego, a że żaden ośrodek nie chciał go wziąć to my to zrobiliśmy ^ ^ Niestety nie wyzdrowiał ;/ Tarantule też miałam w domu, bo nam od sąsiadów przez okno weszła -,- nie została długo bo cierpię na arachnofobie, więc nie było nawet o tym mowy ;) Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  5. " że głaszczę go kiedy jest w klatce a on w tym samym momencie liże moje ramie to jest przeurocze. ^o^" To jak duża jest ta klatka ? Ja bym się w swojej nie zmieścił.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panie czytanie z zrozumieniem. "głaszczę go kiedy jest w klatce" a nie kiedy ja jestem w klatce. O.o A głaszcząc wkładam tylko rękę i wydaje mi się że takich szczegółów nie trzeba pisać.. Na przyszłość czytaj uważnie..

      Delete
    2. No właśnie przeczytałem a żeby włożyć do klatki całą rękę (wraz z ramieniem)trzeba do niej wejść lub przynajmniej przecisnąć głowę.

      Delete
    3. Przepraszam ale chyba nie wiesz jak jest zbudowane ciało człowieka a więc cię nauczę. ;) Najpierw mamy dłoń od nadgarstka do łokcia jest przedramię a ramię jest od łokcia do obojczyka (krócej gdzie robią szczepionki ? no chyba że w ramię). Więc wkładam tam rękę, a nie wchodzę cała do klatki. ;)

      Delete
  6. Replies
    1. bardzo dziękuję za miły komentarz, lecz następnym razem przeczytaj regulamin (znajduje się pod okienkiem komentarzy) ^.-

      Delete
  7. Jakie słodziaki!! Króliczek mnie mega rozwalił!!

    ReplyDelete
  8. Jakoś ostatnio nie mam ani czasu ani ochoty zajmować się drugim blogiem, więc TAG raczej się nie pojawi ;/ Zdecydowanie całe swoje zaangażowanie poświęciłam My Opinion ^ ^

    ReplyDelete
  9. A nie wiem, obojętnie jaki kot, byleby kochany i uroczy :)
    A króliczka miała kiedys moja siostra, rudą miniaturkę. Ja miałam myszoskoczka.

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^