21 July 2013

Haters gonna hate

 Hej~! Jak tam ? U mnie wszystko w porządku tylko jedna mała rzecz mnie zirytowała. OK wiem powinnam to olać i w ogóle w końcu to tylko takie tam pierdoły. Mówiłam że na SOA parę osób na mnie permanentnie się gapiło i gadało coś do siebie. Tak czy siak już mogę się domyśleć o co chodzi. Nie rozumiem tej zawiści z strony dziewczyn jeśli chodzi o moich znajomych z innych krajów. Niektóre osoby z tej zazdrości mają pretensje do innych którzy chcą kogoś nowego poznać o to że się zbliżają do obcokrajowców. No bo co? przecież narzucamy się im i zmuszamy do tego by z nami się bawili,gadali czy po prostu siedzieli przy nas. Nie rozumiem tego naprawdę.. Przychodzę z znajomymi z innego kraju na imprezę i jestem oskarżana o to że się do nich kleję. Sorki ale ja ich przyprowadziłam i z racji tego iż byli moimi gośćmi to musiałam się nimi zająć prawda ?
Eng: Hey ~! How are you? For me, all right, only one little thing annoyed me. OK I know it should ignore it and all in the end it is just a shit. I told one day that the SOA a few people permanently staring me and talking to each other something about me. Anyway, I can already guess what it is. I don't understand the girl's jealous of my foreigner friends. Some people are jealous and got problems to others who want meet someone new that they approach to foreigners. For what? After all, we impose oneself and force them to have fun with us, talk or just sitting beside us. I don't understand really .. I come with friends from another country to a party and I was accused of that I'm stick them. 'Scuse me but I invited them and because of this they were my guests I had to take care of them right?
 Byłoby niegrzeczne gdybym zostawiła ich i poszła do innych. Choć specjalnie pofatygowali się by mnie odwiedzić i pójść ze mną na imprezę. Pomijając to że nie które osoby nie mają skrupułów do stawiania głupich komentarzy typu "Tylko przyjdą Azjaci a te już się do nich kleją".  Chyba po to przyszli żeby się zabawić,napić i poznać ludzi. Ja pierdziele to jest po prostu nie pojęte.. Fajnie jest się też dowiedzieć że z tej zawiści wiele osób ma mnie po prostu na tapecie i hejtuje się mnie za to, stwarza dziwne historie na mój temat choć wcale tych osób nie znam nigdy z nimi słowa nie zamieniłam no ale cóż HATERS GONNA HATE. A ja nie zmienię się, mam gdzieś to co mówią najważniejsza jest dobra zabawa w super towarzystwie niż przejmowanie się zazdrosnymi dziewczynami. ^^ Po za tym ci którzy mnie znają, znają prawdę i im nie muszę niczego tłumaczyć.
Eng: It would be rude if I left them and go to the others. Although specifically they visit me and go with me to the party. Aside from the fact that people don't have no qualms with putting stupid comments like "Asians just came.. and they sticking ro them." They probably came at the party to have fun,drink and meet people. Gosh, I still can't understand it..It's nice to lean that because of the envy people I'm on a "wallpaper" and they hate me and makes strange stories about me even though I didn't know these people never talked with them but well, HATERS GONNA HATE. And I'm not going to change I don't care what they say the most important thing is to have fun whit a great company than taking over the jealous girls. ^^ After that, those who know me, know the truth and I don't have to explain anything to them.

Wiem, wiem.. Wiele razy mówiłam że chcę się wybrać do UK a wciąż tego nie zrobiłam. Tyle że teraz postanowiłam że wyjadę tuż po nowym roku. :) Moja koleżanka Matsu szykuje się ze mną więc będę miała towarzystwo. W końcu w grupie raźniej. ^^ Od września się ogarnę z pracą i choć trochę będę musiała odłożyć.. No ale zobaczymy bo w naszym kraju a tym bardziej w tak małym mieście jak Gdynia trudno znaleźć coś sensownego i szefa który przyjmie osobę bez większego doświadczenia jaką jestem Ja. 
Eng: I know, I know .. Many times I said that I want to go to the UK and still I didn't do it. Only now decided that I will leave right after the new year. :) My friend Matsu wanna go with me so I'll have company. Finally, in the group briskly. ^^ From September I need find work, and although I have to save a little money.. No but I see in our country, especially in such a small town like Gdynia hard to find something good and someone who will hire you without much experience as Me.

Ostatni News który mnie niezmiernie uradował to to iż moja znajoma Żaba wraca z Irlandii do Polski na stałe! Nie umiem się tym nacieszyć. :D Już nie długo ją zobaczę ! ^o^ Na dodatek idziemy razem na SOA wraz z Agu więc impreza będzie świetna! Ciesze się że Was mam. :) Choć tak rzadko się widujemy to tak wiele o sobie wiemy i tak wiele przeżyłyśmy razem przez tak krótki okres jak pół roku. :) Zbliżyłyśmy się do siebie i w sumie mogę stwierdzić że z całego tego azjatyckiego fandomu to tylko im mogę w pełni zaufać. ^^ Więc nic innego jak tylko czekać na SOA i spotkanie z Żabą. :) Po za tym wczoraj byłam na spotkaniu z Agu. Jejku.. wieki jej nie widziałam stęskniłam się.. Spacerowałyśmy razem wzdłuż bulwaru i bardzo dużo rozmawiałyśmy bardzo tego potrzebowałam i dziękuję ci za to Agu! :33
Eng: Last News which make me so happy is that my friend Żaba back from Ireland to the Poland forever! I can't stop be happy of this. :D I will see her soon! ^o^ Anyway, We will go at the SOA together with Agu so the party will be great! I'm glad that I got you two. :) Though we rarely see each other but we know so much about each other survived so many things together for as short a period as six months. :) We got closer to each other and all in all, I can say that from the whole of the Asian fandom I can trust only them. ^ ^ So no choice I just need wait for the SOA and meeting with Żaba. :) Anyway, yesterday I was at a meeting with Agu. Wow.. I have not seen her so long ! I missed her.. We just walked together along the boulevard and talked a lot. I needed and thank you for that Agu! ;33

Na koniec uroczy ale i też śmieszny filmik od Show Luo.
 Eng: On the end cute but also funny video from Show Luo. :)

Byebye~

7 comments:

  1. Twoi goście, Twój "problem" poniekąd, nie wiem gdzie ktoś widzi problem, przecież to Ty powinnaś ich gościć, czyż nie?
    Ach.. w sumie to zazdroszczę też chciałabym mieć znajomych wśród Azjatów, może udałoby się nauczyć jakiegoś ichniejszego języka :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Tez chce na UK^^
    Jak się zdecydujesz tam wyjechać.. to koniecznie pokarz nam wszystkie zdjęcia^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    ReplyDelete
  3. Ja bardzo chciałabym mieć takich znajomych jak ty:)Azjaci strasznie mi się podobają.Jak byłam w Warszawie i widziałam jednego i pokazałam dziewczynom z mojej klasy i zaśmiałam się,że to mój przyszły "monż" to dziwnie się patrzyły.Oczywiście to był żart,ale każdy ma swój gust. A w dodatku jeśli to byli twoi goście to przecież dobrze,że dotrzymałaś im towarzystwa :)) Nie przejmuj się hejtami!

    ReplyDelete
  4. So nice that your friend is going to Poland! I loved the quote - yes, they are behind us for a reason. There are many envious and jealous people, especially when they think of foreigners. But then I heard a quote last week, that is very good. "We can't change people around us. But we can change the people who will be around us". We will never change people, but we can be with people who are really worth. Don't pay attention to what little minded people say... they are not worth one second of your thoughts!

    ReplyDelete
  5. I know what you mean about jealous people. Especially about foreigners. It's because they don't have the courage to leave their comfort zone and blame foreigners that have the courage to discover the world, and who is open minded.I liked the quote very much, they are behind us for a reason. And they will always be behind us. So ;ast week I heard a great quote: We can't change people around us, but we can change the people who will be around us. So, let's only have people who are worth our thoughts next to us! Great that your friend is going to Poland!

    ReplyDelete
  6. Show Luo fajny jest :D dzisiaj widziałam fajnego Azjatę; D

    ReplyDelete
  7. To są lody, nie jogurty XDDD
    A co do postu, to są ludzie i taborety, tego nie ogarniesz. Nie przejmuj się:*

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^