12 April 2015

Happy Birthday !

Hej! Tak trochę nie zapowiedzianie.. Ale chciałam po prostu pokazać że żyje, jestem i mam się dobrze. :) Zabierałam się do tej notki parę miesięcy a w sumie miałam ją przygotowaną tylko nie miałam czasu dodać zdjęć i ją jeszcze poprawić. Mój blog jakiś miesiąc temu miał swoje urodziny a moje urodziny już też minęły miesiąc temu (bloga założyłam 9 dni przed urodzinami). Starzeję się jak każdy.. ^^ Trochę pozmieniało się w moim życiu dlatego rzadziej wpadam na bloga. Zajęta jestem bardzo pracą i jestem w środku 3 semestru w szkole po którym czeka mnie egzamin państwowy. Dlatego nie mam jak przysiąść do komputera i coś sensownego tu naskrobać. Generalnie od czasu ostatniego wpisu byłam w Berlinie na wycieczce z koleżankami. ^^ Było świetnie poznałam tam kolegę z Wietnamu i koleżankę z Niemiec. :) Tutaj parę zdjęć mojego autorstwa jak i moich koleżanek. To była moja pierwsza wycieczka za granicę! :o Pomimo to że nie czułam się najlepiej to mam naprawdę dobre wspomnienia z tym miejscem i na pewno tam wrócę!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  
ENG: Hey, So some unannounced .. But I just wanted to show that I'm alive, and I'm fine. :) My blog had birthday about a month ago the same as me ( I started blogging 9 days before my birthday). We getting old like everyone.. ^^ My life changed a bit so rarely bump into blog. I'm very busy with work and I'm in middle of 3 semester at school after which I will have national exam for cosmetic certificate/diploma. That's why I can't sit to the computer and scrawl something sensible here. In general, since the last note I was in Berlin, on a trip with friends. ^^ I met a nice friend from Vietnam and German friend there. :) Here are some photos made by me and my colleagues. It was my first trip abroad! :o Despite this, I didn't feel good there I have really good memories of this place and definitely I will go back!


 Kolejno w styczniu zorganizowałam spotkanie mojej grupy. Odbyło się ono w Warszawie! Ludzie przyjechali z całej Europy! Był nawet kolega z USA. ;) Generalnie zabawa była świetna choć minęło to bardzo szybko. Cała nasza zwariowana grupa "rodzina" tęskni za sobą, ale już w maju mamy kolejny zjazd tym razem na cały weekend w Poznaniu! ^^ Już nie mogę się doczekać... (na zdjęciu brakuje 2 osób)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  
ENG: Sequentially, I organized a meeting of my Slavic-Asian group in January.. It was held in Warsaw! People came from all over Europe! There was even a friend of the United States. ;) Overall, was great fun but it passed very fast.. All our crazy group "family" misses it.. but in May we have another reunion, this time for a whole weekend in Poznan! ^^ I can't wait.. (on picture missing 2 people)



 W lutym oprócz tego że pracowałam ciężko to nic szczególnego się nie działo.. tylko DOM> PRACA> DOM i od czasu do czasu spotkanie ze znajomymi. No cóż życie.. :) W marcu oprócz moich urodzin to również nic się nie działo. Moje urodziny spędziłam z przyjaciółmi, byłam na lunchu z koleżankami ze szkoły a następnie na piwku z dobrymi kumpelami. <3 Było naprawdę miło i dostałam bardzo urocze prezenty których zdjęcie macie poniżej. ^^ No i to w sumie tyle z ostatnich moich miesięcy. :) Już szykuje wam moją notkę o wyjeździe który odbyłam około 2 tygodnie temu! Czyli PRAGA ! ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  
ENG: In February, except that I worked hard, nothing special has happened.. just HOME>WORK> HOME and from time to time, meeting with friends. Well lif .. :) In March, besides my birthday, also nothing happened. I spent my birthday with friends, I was on lunch with classmates and then on drinks with good friends. <3 It was really nice, and I got so cute gifts which have image below. ^^ Well, it's short of this what happened my recent months. :) I'm preparing next note about the trip that took about 2 weeks ago! So PRAGUE! ^^





 
Byebye~

2 comments:

  1. NOno, Pandziu moja <3 opuściłaś się w prowadzeniu bloga, myślałam, że z niego zrezygnowałaś :C
    Praga, Poznań... wszystko fajno, a masz w zamiarze kiedyś może odwiedzić Szczecin? :D

    ReplyDelete
  2. OOOoohohooh... Mega mega zajewspaniale. <3 Możliwe ze będę wtedy w pracy, jednakże bardzo chętnie się spotkam. <3 Tymbardziej, że mam tak fajną pracę, że znajomi mogą przychodzić i znajdzie się czas by z nimi pogadac x)

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^