27 June 2013

吳建豪 Vanness Wu : Different Man

Hejka~! Co tam ? Dwa dni temu dostałam niespodziewaną paczkę z Tajwanu jak widać. Mój kolega potrafi mnie zaskoczyć i to pozytywnie. Bo pomimo tego iż dostałam materiały dotyczące spotkania z Vanness'em to nie spodziewałam się że zrobi mi taką niespodziankę. I chciałam po prostu się wam trochę pochwalić. ;)
Eng: Hiya ~! What's up? Two days ago, I received a surprise package from Taiwan, as you can see. My friend is able to positively surprise me. Because despite the fact that I got the materials from a meeting with Vanness Wu not expect that he would do such a surprise. And I just wanted to show off a little bit. ;)
 O to co znalazłam w pudełku pierwsze co rzuciło mi się w oczy to czerwona siatka. A w niej ? Teczka , najnowszy album Vannessa Wu pod tytułem Different Man i plakat ! Tak się ucieszyłam że szok~ Mój kolega naprawdę mnie zaskoczył !
Eng: Here is what I found in the box the first thing that caught my eye is red bag. Inside? Folder, the newest album called "Different Man" by Vanness Wu and the poster! I felt so happy~ My friend really surprised me!
 
 Tutaj mamy okładkę albumu z autografem samego Vannessa :3 Jak widać postać w czerwonej okładce nie co się różni od tej bez niej :D Bardzo sprytnie wymyślił to Vanness. :)
Eng: Here we have an album cover autographed by the Vanness.:3 You can see that the red-cover looks totally diffrent than that without it. :D Very cleverly created it Vanness. :)

Tutaj mamy brzeg i tył albumu ^^ Z tego co się dowiedziałam to pomysł na tą okładkę miał właśnie sam Vanness. :) Trudno u nas w Polsce znaleźć tak kreatywne gwiazdy a nawet jak już to kosztowałby tan album majątek. Mi się bardzo podoba ale jedno co mi przeszkadza to to że autograf jest na tej śliskiej okładce i może się łatwo zetrzeć więc będę musiała to jakoś zabezpieczyć. :D
Eng: Here we have the shore and back of the album. ^^ From what I have learned Vanness created whole cover to album. :) It's hard find such creative stars in Poland even if  the ablum could be really expensive! I really like it but one thing that bothers me is that the autograph is on the slippery cover and can be easily wiped off. So I have to protect it somehow. : D

 
 To jest to co możemy znaleźć w owym albumie zaraz wam to przybliżę. :)
Eng: This is what we find in that album but I will show it closer :)
 
Jest tutaj eozkładana książeczka jak wiadomo z tekstami piosenek zawartych w albumie :)
Eng: There are fold-out booklet with texts of the songs included in the album :)

Płyta i jakaś ulotka z Reeboka na której jest Vanness. :D
Eng: CD and any leaflet Reebok which is Vanness. :D

 No i plakat ten z róznymi postaciami i zdjęciem Vannessa na środku. Z tego co się dowiedziałam jest narysowany przez jego przyjaciela i oznacza on różne typy mężczyzn. Vanness pisał kiedyś na fb że płyta będzie opisywała jego przemianę którą przeszedł przez lata więc wydaje mi się że ten plakat ma coś z tym wspólnego. Czerwony plakat jest po prostu promocyjnym plakatem tego albumu i już wisi na ścianie. :)
Szczerzę cieszę się z tego prezentu bo ostatnio mam lekkiego świra na punkcie Vannessa. :D Wiem że wszystkie teksty sam napisał,sam wymyślił scenariusz do teledysku "Different Man" i generalnie bardzo dużo serca i pracy włożył w ten album. Naprawdę jeśli ktoś chce posłuchać dobrego tajwańskiego popu to musi przesłuchać tą płytę (Piosenkę z niej możecie usłyszeć w tle). :)
 Eng: So the poster with different characters and photo of Vanness in the middle. From what I have learned that poster is drawn by his friend and it means different types of man. Vanness wrote on fb that the album will describe the change that has passed over the years so I think that this poster has something to do with it. Red poster is a promotional poster of the album and is hanged on my wall. :)
Honestly I'm happy with this gift because lately I have a slight obsession on Vanness Wu. :D I know that all the lyrics he wrote, he came up with the script for the video "Different Man" and generally a lot of heart and hard work he put into this album. Really, if someone wanna listen good Taiwanese pop music, must listen to this album (
The sample of it. You can hear in the background). :)


Byebye~

13 comments:

  1. Niesamowite prezenty, taki kumpel to skarb ;D

    ReplyDelete
  2. Nie znam tej gwiazdy ale już mi się podoba ; ) wyróżnia się kreatywnością i to mi imponuje :) takie niespodzianki są ekstra!

    ReplyDelete
  3. lol, no to chyba rzeczywiście chwyt marketingowy, bo inaczej trochę by się ośmieszyła...

    woah, ale z Ciebie szczęściara!! :D

    ReplyDelete
  4. no to niezły prezent dostałaś :) chyba inne tło ? ładne :)

    ReplyDelete
  5. Nigdy nie słyszałam o tym artyście, ale wszystko to wygląda przepięknie!

    ReplyDelete
  6. Mmm ^ ^ Co prawda nie znam artysty, ale gdybym sama miała możliwość dostać taki prezent np. z KAT-TUN, Miyavim czy One Ok Rock itd to pewnie cieszyłabym sie jak głupia ;) Zazdroszczę wspaniałomyślnego kolegi ;) Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  7. Woow *o* Bardzo ciekawy prezent :D

    ReplyDelete
  8. Artysty nie znam. Ale jak widac masz świetnego kolegę :)

    ReplyDelete
  9. Jejku, Ty to masz tych znajomków! Ja kurde też chcę takich super fajnych i bezinteresownych ;w; Skąd Ty ich bierzesz? ;w;

    ReplyDelete
  10. Znalazłam Twojego bloga właśnie przez to cudeńko, którym Vanness nas ostatnio uraczył. Cudnie się ta płyta prezentuje w 'naturze', wielkie dzięki za wrzucenie zdjęć! Teraz jeszcze większą mam chrapkę na zakup~ Jak to jest, że Azjaci dbają nie tylko o oprawę muzyczną i graficzną, ale i samo opakowanie? Aż zerknęłam na mojego 'MIROTICa' DBSK z photobookiem, też jest oryginalnie, śliczne wydany. Takie płyty aż chce się mieć na półce!



    / kaprysyhito.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^