19 February 2013

Stop trust

Hello ! What's up ? Last time happened something bad in my life. People which know it think that ideas and behaved was/is so stupid. From yesterday I'm confused. I don't know what should I think and what should I do. I have so many words in my mouth to tell that idiot how i feel and whats wrong did. How treat me etc. but I'm idiot too because I'm person which could give second chance and wait till this person will repent and apologize. Stupid right ? One thing which I wanna do it's just go there and kill that person. I start feel hate and disgust but still have hope that everything will be ok. How it is when you get new person around you. You start trust this person because till that time you never felt hurt and didn't feel disappointed.. You care about this person and support him/her in every thing and decision he/she get. Start like this person but after a few months this person just fool you and you learn you were just a toy in that friend's hands. You learn that this person even dont try understand u.. any empty, anything.. and just leave you like a broken toy just for play with one old toy about which he/she forget in time with you. Someone would just feel damn sad but I think I need be strong.. Too many times in past I just where sad because of people. I won't spend time for crying just because that person. This person is even not worth that tears. I won't fight for someone who is just a player and trush actually for me. From this lesson I just learn to DONT TRUST ANYBODY because your friendship/relationship can be the biggest mistake in your life. I think that I need really so much time to start trust people.. Now I wanna just be alone so.. I don't know when I will write not again.
Sorry and see ya once.
***
Hej! Co tam ? Ostatnio zdarzyło się coś złego w moim życiu. Ludzie którzy o tym wiedzą myślą że tego typu zachowania i pomysły są idiotyczne. Od wczoraj mam mętlik w głowie. Nie wiem co powinnam zrobić ani co myśleć. Mam bardzo dużo słów w moich ustach które z chęcią wykrzyczałabym temu idiocie, jak się czuje i jak złą rzecz zrobił. Jak mnie potraktował itp. ale ja również jestem idiotką ponieważ jestem osobą która mogłaby dać drugą szansę i czekam aż ta osoba się opamięta i przeprosi. Głupie prawda ? Jedną rzeczą którą mam ochotę zrobić to pójście tam i zabicie tej osoby. Ja zaczynam powoli czuć nienawiść i obrzydzenie ale wciąż mam nadzieję że wszystko będzie ok. Jak to jest kiedy poznajesz kogoś zupełnie nowego któremu zaczynasz ufać bo jak do tej pory nigdy cię ta osoba nie zawiodła. Dbasz o tą osobę i wspierasz ją nie w każdej decyzji jaką podejmuje. Zaczynasz lubić tą osobę a po miesiącach ona po prostu cię oszukuję i dowiadujesz się tylko że byłaś/eś tylko pieprzoną zabawką w twojego przyjaciela/ółki rękach. Wiesz że ta osoba nawet nie próbuje cię zrozumieć.. żadnej empatii, nic.. i zostawia cię po prostu jak zepsutą zabawkę tylko po to żeby się pobawić z starszą zabawką o której zapomniał/a po czasie będąc z tobą. Ktoś czułby się cholernie smutny ale myślę że powinnam być silna. Za dużo razy byłam smutna przez ludzi. Nie mam ochoty tracić czasu na płacz tylko z powodu tej osoby. Ta osoba nawet nie jest warta moich łez. Nie będę walczyć o kogoś kto jest tylko graczem i śmieciem aktualnie. Z tej lekcji wyciągnęłam wnioski i nauczyłam się żeby nigdy NIE UFAĆ NIKOMU ponieważ twój związek/przyjaźń może być największym błędem twojego życia. Myślę że potrzebuje czasu aby zaufać ludziom.. Teraz chce być po prostu sama więc... Nie wiem kiedy znowu napisze.
Przepraszam i do zobaczenia kiedyś.



Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall

6 comments:

  1. Jejciu, nie wiem co sie stało ale czyta sie twoje słowa ze smutkiem w sercu . Musisz być silna ! Niestety istnieją tacy ludzie, którzy nie liczą sie z nami, bawią sie naszymi emocjami ale nie martw sie. Ta osoba na pewno nie jest warta Twojej dalszej uwagi więc cheer up !

    ReplyDelete
  2. o kurcze , mam nadzieje ze czegos bardzo zlego nie zrobil, tym bardziej ze wszystko sie fajnie zapowiadalo :<
    on jest na stale w Polsce czy tylko na okreslony czas ?

    ReplyDelete
  3. naprawdę głupia sytuacja. nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło ale mam nadzieję, że się jakoś pozbierasz. Nie jesteś idiotką i masz prawo do wybaczenia komuś lub nie. Jeżeli ta osoba była Ci bliska i nadal tak jest a z drugiej strony Cię obrzydza to naprawdę musisz to wszystko przemyśleć. Ja nwm co zrobiłabym w takiej sytuacji... nie umiem Ci pomóc...

    ReplyDelete
  4. Skąd ja to znam :)
    Nie łam się, ja w moim życiu od kilku lat kieruję się jedną zasadą : "wolę nie mieć nic, niż mieć coś na niby" i ta zasada sprawdza się po prostu zawsze, może również dlatego niechętnie ufam ludziom i nie spotkałam w życiu osoby, którą od serca mogłabym nazwać 'przyjacielem' :).
    A tak poza tym : kawaiii kursor ! ;3 Awww *_* chcę taki ;x
    I jaram się moim 100 obserwatorem ! Dziękuję ! ;3

    ReplyDelete
  5. Głowa do góry !
    Po burzy zawsze następuję słońce ! :) - Jeśli jest smutek nastąpi i radość :)

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^