25 July 2014

Foodie

Hej~ Jak tam ? U mnie wszystko w porządku co lepsze DOSTAŁAM PRACĘ i zaczynam ją od piątku. :) A internet mi wróci prawdopodobnie już w sierpniu. ^^ Dzisiaj dla was taki trochę "foodie" post. :D Wczoraj oglądałam Julie & Julia (kocham ten film!) i jakoś tak mnie wzięło na chęć gotowania po za tym zainspirowało mnie to do pochwalenia się moimi paroma eksperymentami itp. :) Przejdźmy do tematu..
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ENG: Hiya! How are you? For me everything is all right, good news is that I got a job and start it on Friday. :) And the internet I probably will come back in August. ^^ Today I prepared for you a little "foodie" post. :D Yesterday I watched Julie & Julia (I love that movie!)and somehow it inspirated me to cook and to show off my a few cooking experiments. :)

1) Mieszanka sałat z warzywami i mozarellą w pysznym francuskim desseringu z minimalnym dodatkiem cynamonu i imbiru (czyli tak jak lubię). :D
2) Domowa "chińszczyzna" chińska mieszanka warzyw na patelnie, kurczak smażony kurkumy z dodatkiem świeżego imbiru różnych przypraw takich jak czosnek, cynamon, carry czy kminek. :3
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ENG: 1) Salad mix with vegetables and mozzarella in a delicious French dessering with a minimum of cinnamon and ginger 
(the way I like it). :D
2) Homemade "chinese" dish: Chinese mix vegetables, frying with chicken fried with turmeric with fresh ginger and different spices such as garlic, cinnamon, cumin or carry.:3

3) Kurczak z marynacie z sosu sojowego z dodatkiem mieszanki chińskiej + kiełkami fasolki mung i ryżem ugotowanym w kurkumie. ^^
4) Moja duma czyli Cannelloni włoski gruby makaron nadziany miesem mielonym z sosem al'a Bolonese (przyrządzane na styl Lasagne). :)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ENG: 3) Chicken marinated in soy sauce with the addition of a mixture of Chinese + mung beans and rice cooked in turmeric. ^^
4) My Italian pride Cannelloni pasta stuffed with meat fat minced al'a Bolonese sauce (made in Lasagna style). :)

5) Kurczak smażony w marynacie z kurkumy i dodatkiem sezamu. ^w^
6) Chłopski garnek czyli 3 rodzaje papryki, biała kapusta i kiełbasa (smakowało trochę jak bigos XD)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ENG: 5) Fried chicken marinated in turmeric and the addition of sesame seeds. ^ w ^
6) Peasant pot that is 3 types of paprika, cabbage and sausage (tasted a bit like Polish bigos) XD

7) Najzwyklejsza mieszanka warzyw chińskich smażona na oleju z dodatkiem sezamu. :)
8) Tradycyjnie Panna Cotta z sosem amaretto. :3
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ENG: 7) The most ordinary Chinese fried mix vegetable oil with the addition of sesame seeds. :)
8) Traditionally Italian Panna Cotta with Amaretto sauce. 3
Byebye~

8 comments:

  1. Mniaaaaaam... ale pyszności! Kocham wszelkie ryżowo-warzywno-mięsne mieszanki! ♥

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Nawet nie wiesz jak teraz zrobiłam się głodna D : Wszystko wygląda pysznie * O *

    ReplyDelete
  3. Mnie też coś ostatnio na tego typu eksperymenty wzięło, tylko, że w moim przypadku ja+kuchnia=niebezpieczeństwo :D mniam! zjadłabym panna cottę! :)

    ReplyDelete
  4. Jak tu przyjemnie i kolorowe :) Lubię takie bloga więc obserwuję :)
    Świetny post ;)

    Zapraszam do mnie.
    http://ally-allly.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ...... przepraszam, ale muszę zjeść

    ReplyDelete
  6. wooow it looks really nice ^^
    especially 8 , I always wanna try how to make dessert
    but every time fail xDDD

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^