13 November 2013

Soul Of Asia : 4th Anniversary edition (Halloween)

 Hejka~ Jak tam ? Dawno mnie tutaj nie było ale to przez to że czekałam na imprezę :) której zdjęciami mogłabym się z wami podzielić. Jak wiecie w trójmieście są organizowane imprezy Soul Of Asia. :) Można tam czasem spotkać Azjatów ale też i ludzi którzy mają takiego samego świra na punkcie Azji tak jak i ty sam. :D Ile ja już ludzi poznałam dzięki tej imprezie to się w głowie nie mieści. :D Tańczyłam i gadałam z około 20 osobami. :D Było naprawdę wybitnie że tak powiem. :3
Eng: Hiya ~ What's up? A long time I was not here but it is through this that I waited for the party :) and the pictures I could share with you. As you know in the Tricity are organized Soul Of Asia. :) You can find there Asians but also the people who are the same as you crazy about Asia. :D How many people I've met through this event. :D I danced and I talked to about 20 people. : D It was really awesome. :3
Z(With) Żabą
 Zacznijmy od tego że umówiłam się z moją Żabcią <3 przed imprezą na picie. Pojechałam do Sopotu do Żaby kupiłyśmy sobie picie i wyszykowałyśmy się.. Potem umówione z Kimiś około 19.30 wyruszyłyśmy na dworzec i w stronę Gdańska. :) Tam spotkałyśmy się z Agatą i Basią. :) i ruszyłyśmy w stronę klubu o nazwie Infinium. Zaraz po wejściu spotkałam Emilkę i Ewę oraz Xin'a i Villiam'a siedzieli i w sumie byli trochę podirytowani.
Eng: Let's start with the fact that I arranged with my Żaba <3 for drink before party. I went to Sopot we bought a drink and prepared to party.. Then the appointment of Kimis about 7.30pm and We went to the train station and to Gdansk. :) In Gdańsk we met up with Agata and Basia. :) And we moved in the direction of the club, called Infinium. Just after the entrance I met Emily and Eva and Xin and Villiam they sat and altogether were a little irritated.
Ewa, <Ja> , Emilka
 W sumie nie dziwie się bo na imprezie z początku były same dzieci (średni wiek 12-15 lat). O.o Sama pomyślałam że chyba pomyliłam kluby no ale potem dzieciarnia się zmyła a my zaczęliśmy pić. :D Spotkało się resztę ekipy Cobre, Borys , Tomo , Sylwestra , Tenginsa. Poszliśmy na parkiet i było wszystko super. Wszyscy świetnie się bawiliśmy. :) Widziałam też Saku,Idę i Elę. :D
Eng: Overall, I'm not surprised because at the party from the beginning were only children (mean age 12-15 years). O.o I thought that maybe I went to the wrong club then kids went to homes and we started drinking. :D It met the rest of the team Cobre, Borys, Tomo, Sylwester, Tengins. We went to the dance floor and everyone had a great time. :) I saw Saku, Ida and Ella too. :D
Kimiś, Basia, Żaba, Ja z jakimiś chłopakami (and some guys).
  Prawie całą noc wytańczyłyśmy niestety impreza bardzo szybko się skończyła bo około 2 w nocy. Kiedy to nasz pociąg miał być za jakąś godzinę. A że nie chciało nam się stać i marznąć to poszliśmy do Cobry wraz z Marzeną , Tenginsem , Borysem , Basią , Tomo i Żabą (był jeszcze jeden chłopak ale nie wiem jak ma na imię). :D Posiedzieliśmy sobie trochę do następnego pociągu. I tak wróciłam z Żabą do Sopotu około 5 nad ranem. Muzyka była świetna prócz tego że usłyszałam chyba tylko jedną piosenkę z 5 moich które miały być puszczone. Widziałam teledyski Fahrenheit i było też trochę jrocka (MIYAVI i One Ok Rock). :) Do domu wróciłam koło 11 w sobotę. :)
Eng: We danced almost all night party. Unfortunately party ended very quickly around 2am. When our train was supposed to be about an hour. And because we didn't want to stand there and freeze.We went to a Cobra with Marzena, Tenginsem, Boris, Basia, Tomo and Żaba (there was one guy I don't know his name). :D We sat for a bit and went for the next train. I just got back with Żaba to Sopot around 5am. The music was great except for the fact that probably I heard only one song from my 5 that should be on playlist. I've seen videos Fahrenheit and there was also a bit of jrock (MIYAVI and One Ok Rock). :) I went back to the house around 11 on Saturday. :)
Z(With) Emilką.

 Byebye~

12 comments:

  1. i ominela mnie taka impreza ;c
    ale... ja myslalam ze Ty grzeczna dziewczyna jestes, a tu caly czas tylko czytam 'picie' 'picie' 'picie' oj, Dorota~:P

    ReplyDelete
  2. Ale ślicznie na trzecim zdjęciu wyszłaś :D

    ReplyDelete
  3. Wow niesamowita impreza :O
    Chciałabym być na takiej :D

    ReplyDelete
  4. It's so nice that you met so nice people! The pictures are lovely, everybody happy and beautiful! The best part is to be with nice people at the dance floor, dancing all night long! I also love this! I loved the header of our blog! denisesplanet com

    ReplyDelete
  5. Boże, William i ten azjata co jest obok na zdjęciu chodzą chyba na każdą azjatycką imprezę w Polsce hahahaha
    Ja byłam kilka razy na discomunication i to jest chyba jedyny rodzaj imprezy w klubie na jaką jestem w stanie iść XD Szkoda, że nie organizują czegoś takiego w Katowicach T_T

    ReplyDelete
  6. Miyavi i One Ok Rock ! ^^ BTW. Wybierasz się na koncert Miyaviego? ;) Pozdrawiam
    Akane

    ReplyDelete
  7. weź mnie tam, weź mnie tam! niesamowicie :D zaraziłś mnie Azją i to na maksa !

    ReplyDelete
  8. Widac,że imprezka udana ^^
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com
    Dopiero zaczynam,miło jak skomentujesz i zaobserwujesz :)

    ReplyDelete
  9. beautiful post!

    I will be very happy if you would enter on my new giveaway!

    thank you so much!
    Cecilia

    ReplyDelete

Thank You for visiting and any comments ^ww^